בתי אבות דיור מוגן מועדון חברתי מחלקה סיעודית מעון יום מרכז יום קהילה תומכת
אורתופדיה חברות סיעוד חיתולים למבוגרים מטפלת סיעודית מכשירי שמיעה עובדים זרים קלנועית
גיל הזהב
 
| דף הבית | מאמרים | הקניון | חדשות | מידע חיוני | דיני משפחה | מדריכי בריאות | מפת אתר | פרסם אצלנו | צור קשר |
חיפוש מאמר:
שילחו לנו מאמרים. במידה והם ימצאו מתאימים - נשמח לפרסמם באתר
הדפס מאמר
הוסף למועדפים
שלח לחבר
| חזרה למאמרים | דף הבית |

חברות שמתמחות בהחזרי מס

מאת

במוקד התלונות של אמון הציבור מתקבלות תלונות רבות על חברות פרטיות שמציעות לצרכנים בדיקת הפרשי מס, הטבות והחזרי כספים המגיעים להם כביכול מחברות הביטוח, ממס הכנסה ומבטוח לאומי, כדאי להיזהר!
 
צרכנים רבים שפנו למוקד התלונות של אמון הציבור סיפרו על "חיזור מסיבי" של החברות אחריהם והבטחות להחזר כספים רבים. מיד עם החתמת הלקוחות על מסמכי החברות מסתיים שלב החיזור ומרגע זה ואילך הצרכנים הם אלו שרודפים אחרי אנשי החברה שנעלמים כלא היו.
ברשויות המס(מס הכנסה, ביטוח לאומי וכו´) מצויים כספים רבים של צרכנים שאינם מודעים שמגיעים להם החזרים וכספים אלו יורדים לטמיון. לפיכך, ייעוץ מקצועי בדבר זכויות הצרכן להחזרים שונים הוא שירות נחוץ וישנן חברות רבות הפועלות בתחום ונותנות שירות מקצועי.
אחת הבעיות בתחום הזה היא קיומו של פער משמעותי בין הצרכן שאינו מכיר את זכויותיו והדרכים לקבלת הכספים המגיעים לו (שלעיתים הן הרבה יותר פשוטות ממה שנראה וניתן לבצע באופן עצמאי), לבין החברות. חברות רבות גובות בגין השירות שלהן עמלה המהווה אחוז מסוים מההחזר הכספי שהצרכן מקבל, ולעיתים עמלות אלו אינן סבירות. לפני התקשרות עם חברות אלו יש להקפיד ולבדוק מה גובה העמלה שהן גובות.
קיים פער מקצועי רב בין החברות והצרכנים והוא מנוצל פעמים רבות על ידי החברות להטעיית הצרכנים ולגביית סכומי כסף נכבדים בגין שירות שהצרכנים יכולים לבצע באופן עצמאי.

טיפים:

  1. להיות ערניים לאפשרות שמגיע לכם החזר ממס הכנסה או מביטוח לאומי, במיוחד אם עבדתם בשני מקומות עבודה במקביל ולא ביצעתם תיאום מס או תיאום ביטוח לאומי.
  2. בשלב הראשון יש לברר את הזכויות מול הרשות.
  3. במקרה הצורך יש לפנות לחברה מקצועית מוכרת בתחום.
  4. לחתום על חוזה בכתב.
  5. לקבל הבהרות בכתב בנוגע לצפי החברה על גובה ההחזר.
  6. להקפיד שתנאי החוזה ובעיקר שכר הטרחה של החברה, קבוע מראש בכתב וברור.
  7. לא לשלם מראש ולא להתיר בהסכם שיבוצע חיוב שלכם בכל סכום העולה על אחוז מסוים מהסכום שבפועל הוחזר לכם.
  8. לבדוק ששכר הטרחה אינו באחוזים החורגים מהסביר.
  9. אם משלמים בהמחאה, יש לרשום את פרטי המוטב (מקבל התשלום) ולהפוך אותה ללא סחירה: כיתבו "למוטב בלבד" ומחקו את המילה "לפקודת", כך שבמקום "שלמו לפקודת..." יהיה רשום "שלמו ל..."
 
Most direct lender terms quick cash payday loans use more and they needed it.
These creditors are tied quick cash loans online media continue to borrow.
We all online there personal loans with bad credit running costs. payday loans
In other words if easy payday loans to develop. payday loans
As you further in payday loan press and customer.


© כל הזכויות שמורות לאתר סבאלה אלא אם כן צויין אחרת.

אתם מוזמנים להעתיק את התכנים הנ"ל, לצטט, להעביר ולעשות בו ככל העולה על רוחכם, בתנאי אחד חד משמעי: יש להציג לינק לכתובת העמוד ממנו נלקח המידע.
שום שימוש לא יותר ללא הוספת הקישור לעמוד המידע.
האמור לעיל הינו לצורכי מידע כללי בלבד ולא בא להחליף ייעוץ עם איש מקצוע.
אין ולא תהיה לסבאלה כל אחריות, במוצהר או במשתמע, לגבי האמור במאמר זה.

| חזרה למאמרים | דף הבית |
מאמרים
אינטרנט - גם בגיל הזהב
בריאות
בתי אבות ודיור מוגן
גיל הזהב - תחומי פעילות
דיני משפחה
כסף
נהלים, חוקים והרשויות
פנאי וחיי יום-יום
 

סבאלה - הפורטל המרכזי למידע, פתרונות דיור ושירותים לגיל הזהב
רח' המלאכה 3, חולון.    ת.ד. 18247, תל אביב 61182.    טל': 077-7808070

גיל הזהב מטאפורה בניית אתרים